הסוד השמור של ניתוחי מתיחת פנים

יונת, שם בדוי

בכל שישי היו נוהגות הדודות שלי לשבת לשיחות מטבח מיד לאחר הארוחה, רחוק מהסלון המוצף ילדים וגברים. זה היה הזמן שלהן להחליף סודות, לדבר על טיפוח ולצחוק על כל מה שחייהן זימנו להן. אוח, כמה רציתי להיות חלק מהשיחות האלה!

הדודות שלי ואני ממתיקות סוד במטבח עם קפה ועוגה

“תחשבי כמו מלכה. מלכה לא מפחדת להיכשל. כישלון הוא אבן דרך נוספת לגדולה. “
אופרה ווינפרי

איך אפשר להימנע ממראה ״מתוח״ מדי

כשבגרתי והתחתנתי – זכיתי להיכנס לראשונה למטבח, ועד היום אני זוכרת את השיחה המשועשעת על שכנה שעברה מתיחת פנים ונראית מופתעת כל הזמן. דודה שלי הסתכלה עליי במבט חמור והזהירה: “אל תעזי להתעסק עם הדברים האלה, תוך כמה שנים כל הפנים שלה צונחות חזרה!”.

השנים חלפו, המשפחה גדלה, הדודות בגרו – וגם אני.

והנה, אחרי שכמעט מחצית חיי מאחורי, הבטתי במראה ורציתי למתוח הכול! תפסתי בכל פעם את צידי הפנים עם כפות הידיים, ולכמה רגעים הייתי מזהה את אותה אישה שהייתי ממש לא מזמן.

באחד מרגעי היאוש, ולמרות אזהרתה של דודתי, נכנסתי לרשת לקרוא על מתיחת פנים. התמונות שראיתי הזכירו לי בדיוק למה התרחקתי מזה. המראה הכל-כך עשוי והמתוח הזה ניכר בצורה ברורה, ובינינו? למרות שהפנים היו מתוחות מאוד, הצוואר הסגיר את השנים שעברו.

סגרתי את המחשב, והחלטתי להניח לעניין כולו לתקופה.

אבל לרשת היו רעיונות אחרים בשבילי, וכמה טוב שכך. בימים שלאחר מכן הופיעו לי מודעות שונות המדברות על ניתוחי פנים, וביניהן מודעה אחת, שאי-אפשר היה להתעלם ממנה. בתמונות הלפני ואחרי של האישה המרשימה במודעה, היה נראה שמישהו השתמש במכונת-זמן. או בפוטושופ. כך או כך, זה היה פשוט מטורף. נכנסתי לקרוא ולראות אם אמצא תמונות של נשים נוספות. ואכן מצאתי – עשרות תמונות של נשים שנראו כמו הגרסה הצעירה והטבעית של עצמן. עם אותם תווי פנים רכים, ואותן הבעות נפלאות – פשוט – צעירות יותר! נס. אין מילה אחרת.

וכך גיליתי שישנה שיטה אחת, ייחודית ומורכבת, שקיימת לא מעט שנים, אך מנתחים מעטים מתמחים בה, בטח כאן בישראל. היא נקראת DEEP PLANE והיא נחשבת כעבודת אמנות של ממש. עם השנים השיטה השתכללה עוד יותר, והיא מאפשרת להצעיר וליפות את הפנים באופן מאוד אישי ה”תפור” לכל מטופלת. השיטה הזו, היא שמאפשרת למנתח להחזיר את הפנים לקדמותן (לעומת מתיחה סטנדרטית ש”משטיחה” את הפנים ) ולהעניק מראה כל-כך טבעי וצעיר, שנשאר לאורך זמן רב יותר מכל ניתוח פנים אחר. לקח לי בדיוק עשר שניות למלא את הפרטים שלי, ובשבוע לאחר מכן כבר הגעתי לשיחת ייעוץ.

עברה שנה, התמונות שלי הצטרפו בגאווה אדירה לעשרות הנשים המהממות שעברו את התהליך, ואני זכיתי בשני דברים שגורמים לי אושר אדיר מאין כמוהו – לפגוש בכל בוקר במראה את עצמי של לפני 20 שנה, ולהגיד לדודה שלי שהיא טעתה!

חיפוש קצר בגוגל ומצאתי את המאסטר לניתוח הזה כאן בישראל (שגם למד הישר ממוביל הטכניקה בארה”ב – זכיתי!). מסתבר שהסוד הזה כבר קיים לא מעט שנים אבל מנתחים פחדו להתקרב. הניתוח הזה נחשב כעבודת אומנות של ממש, מורכבת ו”תפורה” באופן מאוד אישי. היא מאפשרת למנתח להתמקד בנקודות אסטרטגיות (לעומת מתיחה כללית של הפנים) ולהעניק מראה כל-כך טבעי וצעיר.

“אל תתני לאף אחד לדבר בשבילך, ואל תסמכי על אחרים שילחמו בשבילך.”

מישל אובמה

ולסוף הסיפור (שהוא לגמרי רק ההתחלה) – החתונה הייתה מושלמת, אני הייתי 3 חודשים לאחר הניתוח, והתגובות של האורחים היו נלהבות ומרגשות ממש. אני פגשתי את עצמי שהכרתי, ולראשונה מזה שנים מרגישה שהפנים והחוץ אחד הם, מוכנה לכבוש (שוב) את העולם. חלום!

לפרטים נוספים על שיטת הדיפ פליין המהפכנית

מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית ומשחזרת

כתובת: הברזל 28, רמת החייל
טלפון: 073-3745605

כל הזכויות שמורות © 2022

Skip to content